BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 21, 2010

kalO aku aDe Duet aku nk Wat ape???

when we talk about money, first thing la kn yg t'lintas kt fkiran aku adalah seperti brikut :


1. Mk Bpk aku...


aku nk dorg kerjakan haji...........Insyaallah...
sebab aku nk mk bpk aku jd ....

haji...


 and hajah...



tapi korg jgn salah phm, 2 bkn mk bpk aku..!


nie hah my sweet daddy n mommy..nie bru btol...




2. Shopping


bende yg aku nk beli adalah yg t'tera di bawah  .. :




2.1.0. Baju


tara.......aku suke gler baju, kalo boleh aku nk tdo dipenuhi timbunan baju...geeeeeee


2.1.1. heels


aku gler bpk ngn heels, lagi2 kalo wane itam..i loike...

2.1.3. kete


aku xnk la kn kete yg beso2 nie..yg nie beso sgt..aku nk biase2 je...paling x pn aku nk myvi..geee






3. Jalan-jalan


hah, bende paling aku minat! aku suke gler jalan!



4. org2 susah........Alhmdulillah..





aku nie xleh sbnrnye tgk org susah..aku sedih..aku tau hidup susah cmne...so aku xnk org len hdup susah..yg kye plak jgn xsdar dri....

0 comments: